Як вибрати музику для кафе: приклади музичного оформлення
Деякі рекомендації щодо вибору музики для кафе.
Гучність музики в точках продажів: як створити комфортну атмосферу для споживачів
Рівень шуму в торгових точках: теорія і практика
Аудіомаркетинг як обов’язкова частина маркетингової стратегії успішного ритейл-бізнесу
При виборі правильної фонової музики, яка сприяє збільшенню кількості продажів, необхідно керуватися деякими критеріями.
Музика для новорічного настрою: використання аудіомаркетингу для залучення покупців
Різдвяні композиції та тематичні ролики підвищують настрій і нагадують про необхідність придбати подарунки для близьких.
Одним з найважливіших факторів успішної взаємодії зі споживачами є музичний супровід - його доречність, інтенсивність і стиль.
Музика, яка використовується компанією, може бути не малозначущим фоновим звуковим супроводом, а важливим елементом брендингу.
Музичне оформлення торгового залу - важлива складова маркетингу. Аудіоконтент ефективно, але при цьому ненав'язливо впливає на відвідувачів, налаштовуючи їх на продуктивний шопінг.
Аудіобрендинг стає все більш популярним явищем серед власників різного роду бізнесу.