Аудіобрендинг
Музика, яка використовується компанією, може бути не малозначущим фоновим звуковим супроводом, а важливим елементом брендингу. Адже правильно підібраний аудіоконтент буде ефективно працювати на користь вашого бізнесу.
Аудіобрендинг – важливий інструмент взаємодії з аудиторією. Він допомагає створити в закладі комфортну для відвідувачів атмосферу, що розташовує до більш тривалого перебування і здійснення покупок, завоювати довіру і лояльність цільової аудиторії.
Музична складова брендингу є важною частиною іміджу багатьох всесвітньо відомих компаній. Однак він корисний також для невеликих брендів, які хочуть поліпшити свій імідж, залучити нових клієнтів і підвищити лояльність поточних.
Особливості аудіобрендинга
Найважливіше умова, якої потрібно дотримуватись при розробці аудіообразу бренду, – виключно легальна музика. Музичні композиції для бізнесу випускаються спеціальними аудіомаркетинговими компаніями.
Вірно обрана фонова ліцензійна музика стане справжньою візитною карткою вашого бренду, допоможе презентувати себе перед аудиторією в найбільш вигідному світлі і підкреслить переваги перед конкурентами. Однак для цього вона повинна відповідати перевагам основної маси цільової аудиторії. Необхідно провести масштабне дослідження бренду, проаналізувавши наступні параметри:
- цінності компанії;
- особливості ведення бізнесу;
- відмінності від конкурентів;
- вік, стать, переваги аудиторії і багато інших.
Після проведення аналізу поточної позиції бренду на ринку, а також особливостей аудіобрендінга конкурентів вибираються найбільш прийнятні музичні композиції для створення фонового звукового оформлення бренду і способи їх використання. В рамках аудіобрендинга підбирається не тільки музичне оформлення закладів, але також:
- аудіо-візитка компанії;
- фірмовий рінгтон;
- мелодія очікування при дзвінку в компанію і т.д.
Де замовити ефективний аудіобрендинг?
Фахівці компанії Retail Music допоможуть створити для вашого закладу унікальне музичне оформлення, що легко запам’ятовувалось би і яке ідеально підійде під особливості ведення бізнесу і цільової аудиторії, дозволить підвищити лояльність клієнтів і збільшити середній чек.
Правильно підібрана музика – одне з найважливіших складових успіху.