Музика для кафе та ресторанів: основні особливості
Фонова музика для кафе та інших закладів громадського харчування повинна бути різною протягом дня.
Аудіомаркетинг в туристичній галузі: вибір музики для готелів
Правильно підібрана фонова музика для готелів допоможе збільшити кількість постійних клієнтів.
Музика для салонів краси та СПА-салонів
При виборі музичного супроводу для салону необхідно орієнтуватися на специфіку закладу та перелік послуг.
Музика для спортзалу та фітнес-центру
Основоположним критерієм вибору фонової музики для спортзалу або фітнес-клубу є ритмічність.
Музика для аеропорту та вокзалів
Для грамотного формування плейлиста необхідно мати точне уявлення про те, що вибирає пасажир.
Успіх магазину, незалежно від його формату і цінового сегменту, заснований на декількох базових факторах.
Музика для торговельних центрів
Аудіомаркетинг дозволяє регулювати інтенсивність трафіку відвідувачів всередині торговельного центру.