+380 (50) 692-99-99
Типи бізнесів

Музика для магазину

  • Аудиомаркетинг и фоновая музыка для бизнеса

Успіх магазину, незалежно від його формату і цінового сегменту, заснований на декількох базових факторах:

  • розташуванні (відповідно, трафік клієнтів);
  • вірному позиціонуванні бренду (і виборі цільової аудиторії);
  • асортименті;
  • мерчандайзингу та трейд-промо;
  • використанні інструментів аудіомаркетингу;
  • музика магазину взуття.

Одним з ключових показників ефективності для магазину є коефіцієнт конвертації (% тих, хто зайшов в магазин від загального трафіку, наприклад, торгового центру, а також% тих, хто зробив покупку по відношенню до тих, хто увійшов в магазин). Для більшості магазинів одягу, взуття та інших напрямків також важливий показник середнього чека, який, крім усього іншого, залежить від середнього часу перебування клієнтів в місцях продажів і ступеня їх задоволеності.

Яким чином на ці показники може вплинути фонова музика для магазину і чому вона збільшує задоволеність клієнтів?

Загальновідомо, що, відповідаючи на питання про те, без чого людям складно жити в повсякденному житті, 40% респондентів будь-якого віку дадуть відповідь: без музики. Просто наповнивши їх життя ненав’язливою фонової музикою, ви вже задовольняєте їх нагальну потребу. За нашими даними, задоволеність клієнтів магазину взуття після впровадження аудіо маркетингу зростає на 18-20%.

Як фонова музика збільшує коефіцієнт конвертації і середній чек?

Щоб залучити клієнта в магазин ми рекомендуємо застосувати зазиваючий ефект, транслюючи музику за його межами. Використання в торгових центрах даної технології дозволяє збільшити конвертацію тих, хто проходить повз трафіку  у відвідувачів магазину на 20%.

Конвертація відвідувачів в покупців забезпечується за рахунок впливу на поведінкові характеристики, в першу чергу, середній час перебування клієнтів в магазині. Наш досвід показує, що за допомогою технологій аудіо маркетингу можливо його можна збільшити на 10-15%. Такий ефект досягається за рахунок модуляції темпоритму композицій в часі, з урахуванням піків відвідуваності.

Як збільшити продажі?

Важливо пам’ятати, що слуховий канал приносить близько 20% інформації. Тому Маркет Мьюзік настійно рекомендує використовувати в торговому залі не тільки фонову музику, а й аудіо рекламу в місці продажів. Аудіо реклама, впроваджена в сітку мовлення продуктового рітейлера – клієнта Маркет Мьюзік дозволила збільшити кількість імпульсних покупок на 35% і продажу акційних товарів на 15%.

Як диференціювати магазин на фоні конкурентів?

Вартість бренду, яка сприймається, змінюється в залежності від застосовуваної музики. Джаз і класика можуть послужити добру службу дорогому бутіку, але будуть дисонувати з «оздобленням» дисконтера. Фонову музику для магазину, орієнтовану на диференціацію бренду слід підбирати, спираючись на дані про позиціонування бренду і цільову аудиторію.

Чому говорити про ефективність можна тільки в разі автоматизації?

Музичний контент дозволяє створити комфортну атмосферу для збільшення продажів торгового залу, але стимулювати клієнтів може тільки модульований музичний фон, який змінюється в залежності від часу доби, інтервалів відвідуваності і динаміки цільової аудиторії за часом доби, сезонності і іншим параметрам. Отже, контентом потрібно керувати системно. Це відноситься не тільки до вибору музики для магазину, але і до будь-якого іншого бізнесу.

Використання програмного і апаратного рішення Market Player дозволить значно збільшити ефективність впливу музики, перетворивши її з фону в повноцінний інструмент маркетингу. Так, зокрема, збільшення гучності, прискорення ритму і впровадження аудіальних рекламних повідомлень під час прем’єр нових колекцій і акцій дозволяє додатково збільшити продажі на 15% і більше, так само як і використання новорічних композицій в грудні-січні. Заповніть форму, надішліть її нам, і ви отримаєте безкоштовний пробний тест нашого програмного забезпечення.

Може здатися, що підібрати фонову музику – це дуже просто? Насправді, це доля компетентних професіоналів. Для створення ефективного музичного фону від клієнтів нам, як правило, потрібно наступна додаткова інформація:

  • Середній час перебування клієнтів в магазині (хв.), При наявності інформації – в динаміці за часом доби, дням тижня;
  • Кількість відвідувачів за часом доби (бажано, в погодинної розбивці);
  • Кількість відвідувань по днях тижня;
  • Соцдем: дані з моніторингу цільової аудиторії по сезонах / днях / часу доби;
  • Показник конвертації (який увійшов / зробив покупку);
  • Динаміка середньої суми продажів (на 1 клієнта) протягом року.

До речі, додатково збільшити показники ефективності можна, використовуючи аудіовізуальні маркетингові технології, які також пропонує Retail Music.