+380 (50) 692-99-99
Типи бізнесів

Музика для спортзалу та фітнес-центру

  • Аудиомаркетинг и фоновая музыка для бизнеса

Спорт є невід’ємною частиною життя для сучасних людей, які піклуються про своє здоров’я. Більше того, регулярні відвідування фітнес-центру стали свого роду маркером певного рівня життя. Приходячи в спортзал або фітнес-центр, відвідувач потрапляє в особливу атмосферу здоров’я, гармонійності, успішності, і важливу роль у створенні такої атмосфери грає музика.

Особливості вибору музики для фітнес-центру

Результати досліджень підтверджують, що музика впливає на емоційний стан і поведінку людини. Це дозволяє маркетологам успішно використовувати музичний супровід для залучення споживачів і підвищення рівня доходів закладу. Таким чином, сьогодні музика для спортзалу є важливим інструментом маркетингу, ефективність якого не варто недооцінювати.

Основоположним критерієм вибору фонової музики для спортзалу або фітнес-клубу є ритмічність. Музика, яка ідеально підходить для занять спортом, повинна мати ударність 32 біта та рівномірно витриманий темп, тобто музична композиція не повинна включати фрагменти з уповільненим або прискореним темпом. Це обумовлено тим, що музика для спорту повинна в першу чергу сприяти підтримці правильного, рівномірного темпу при виконанні вправ, завдяки якому спортсмен менше відчуває втому. Не варто також включати в плейлист треки з переривчастим, рваним ритмом.

Крім того, при підборі музичного супроводу в фітнес-центрі важливо враховувати специфіку кожного виду спортивних занять, а також фазу тренування. Так, музика, яка ідеально пасуватиме до силових тренувань, недоречна для занять йогою; окремо варто підбирати музику для розминки, вправ на розтяжку, занять на біговій доріжці та ін. При цьому можна керуватися наступним принципом: темп музики, що звучить, повинен відповідати темпу рухів спортсмена під час тренування. В цьому випадку музика допоможе підтримувати заданий ритм рухів, заряджаючи енергією і не даючи можливості робити зайві перерви.

До найпопулярніших і часто використовуваних стилів музики для фітнес-центру відносяться:

  • трайбл і транс – монотонна ритмічна музика для силових вправ;
  • електро, хаус – музика для активної розминки або занять на велотренажерах;
  • лаунж або діп-хаус – розслаблююча музика для занять йогою, басейну, зон відпочинку.

При формуванні плейлиста для фітнес-центру необхідно враховувати також статус закладу, характер цільової аудиторії, час доби та інші фактори. Серйозний підхід до вибору музичних композицій поряд з якісним сервісом – гарантія популярності закладу, а значить, і його прибутковості.

Можна сформувати плейлисти для спортзалу самостійно, орієнтуючись на власний смак, побажання тренерів та відгуки клієнтів, однак, щоб мінімізувати можливі ризики, краще звернутися до професіоналів. Для отримання повної інформації від фахівців в області аудіомаркетингу просто заповніть форму заявки на сайті.