+380 (50) 692-99-99
Типи бізнесів

Музика для салонів краси та СПА-салонів

  • Аудиомаркетинг и фоновая музыка для бизнеса

Сьогодні регулярні відвідування салону краси та СПА-салону є природною необхідністю для кожного, хто уважно ставиться до власної зовнішності. При цьому для багатьох клієнтів метою відвідування салону стає не тільки комплекс необхідних процедур, але і отримання позитивних емоцій, відпочинок і релаксація. Тому створення максимально комфортної і затишної атмосфери для клієнтів закладу є однією з найважливіших задач.

Щоб підвищити популярність салону та залучити більше нових клієнтів, слід розробити єдину концепцію закладу, яка повинна бути витримана в усьому – від дизайну до необхідної апаратури. Невід’ємною частиною загальної концепції є також грамотно підібрана музика для салону краси та СПА-салону. За допомогою музичного супроводу можна створити в салоні затишну атмосферу, яка буде залучати відвідувачів.

Фонова музика для СПА-салонів не тільки допомагає формувати у відвідувачів потрібний настрій, а й виконує ряд практичних завдань. Музичний супровід є органічним доповненням дизайнерського рішення, завершальним штрихом в єдиній концепції закладу. У той же час музика формує акустичний фон, що маскує сторонні звуки та чужі розмови і дозволяє відвідувачеві відчувати себе більш вільно та розслаблено.

Критерії вибору музики для салону краси

При виборі музичного супроводу для салону необхідно орієнтуватися на специфіку закладу та перелік послуг, що надаються. Наприклад, при проведенні розслабляючого масажу, СПА-процедур слід включати спокійні, мелодійні композиції медитативного характеру, що сприяють релаксації. Відвідувачу допоможуть розслабитися також плавні інструментальні мелодії без вираженого ритмічного малюнка та звуки природи – пташиний спів, шум дощу, морський прибій та ін. При проведенні омолоджуючих процедур, навпаки, краще підійде більш ритмічна, позитивна за забарвленням фонова музика, яка буде заряджати клієнта енергією.

Бадьорі, ритмічні та життєрадісні музичні композиції слід також включати в плейлист манікюрного кабінету або перукарні. Така музика налаштує клієнта на позитивне сприйняття нового способу та додасть впевненості.

Також при підборі музики для СПА-салонів і салонів краси важливо враховувати тематичну спрямованість закладу. Так, якщо салон орієнтований на відповідність принципам екологічності, тобто використовує в роботі натуральні косметичні засоби, екоматеріали та ін., то для нього більш доречні інструментальна музика, мелодії з живими інструментальними соло і етнічними мотивами.

Важливу роль грають такі критерії, як статус закладу та особливості його цільової аудиторії. У дорогому салоні класу люкс, який відвідують люди з певним рівнем доходів, високий рівень майстрів і унікальність проведених процедур підкреслять класичні музичні твори, а для невеликої студії засмаги, орієнтованої на молодіжну аудиторію, будуть доречні запальні, сонячні іспанські та італійські мелодії.

При складанні списку відтворення для будь-якого салону важливо пам’ятати, що ряд косметичних процедур вимагають досить багато часу, відповідно, клієнти проводять в салоні не одну годину. Тому важливо подбати про різноманітність музичних збірок: прослуховування одних і тих же треків швидко втомить відвідувача, і він навряд чи захоче повернутися в той же салон.

Грамотно підібране музичне оформлення салону краси допоможе підвищити лояльність відвідувачів і викличе у них бажання не тільки прийти знову, але і порекомендувати вподобаний заклад своїм знайомим. Тому для вирішення цього завдання найкраще скористатися послугами фахівців. Щоб отримати професійну консультацію з питань аудіомаркетингу та замовити музичні добірки для салону краси, просто заповніть форму заявки на нашому сайті.