+380 (50) 692-99-99
Типи бізнесів

Музика в банках

  • Аудиомаркетинг и фоновая музыка для бизнеса

Фонова музика в банках: чи дійсно це ефективно?

Цікаво, що в фінансових установах теж існує музичний супровід і це не заважає працівникам виконувати свої обов’язки. У сучасних банківських установах фон у вигляді музичного супроводу вже не є рідкістю. Навіщо потрібна музика в банках? Розберемося далі.

Принципи дії аудіомаркетингу в фінансових закладах

Що б ви хотіли бачити при відвідуванні банку? Прикрийте на час очі і спробуйте уявити яскраву картину, в якій ви бачите суворе внутрішнє облаштування, в фойє встановлені дивани, обтягнуті шкірою. Привітний консультант ввічливо підказує вільне вікно для звернення. Черга складається з приємних і охайних відвідувачів. Люди не затримуються біля вікон. Звідусіль лунають легкі інструментальні мелодії. Ви повністю впевнені, що вас не обдурять і порекомендують, як грамотно використовувати ваші кошти для збереження і збільшення.

Протягом довгих років банк самовіддано набував і напрацьовував позитивний імідж. Звичайно, жорстка конкуренція не дозволяє очікувати протягом довгих років, так як це дуже дорого, тому власники передбачають в закладах агресивну рекламу. Метро рясніє оголошеннями про низькі кредити, по телевізору постійно передають рекламні ролики, тим не менш, комерційні банки використовують в якості ефективних засобів непряму рекламу. Будь-якому відвідувачу не сподобається, якщо йому будуть, щось нав’язувати, тому слід забезпечити сприятливу обстановку для того, щоб клієнт сам приніс свої кревні в банк.

Фонова музика в фінансовій установі є одним з методів створення сприятливої атмосфери. Нещодавно вчені підтвердили, що музика впливає на підсвідомість людини, мотивуючи його на ті чи інші дії. Музичний супровід може бути як позитивним, так і негативним. В результаті цих досліджень маркетологи розробили аудіо маркетинг – сукупність способів впливу на людину за допомогою музики. Фірми, що займаються аудіо маркетингом, аналізують параметри споживчого попиту і комплектують каталог мелодій для фінансової установи. Грамотно виконана добірка сприяє поліпшенню сприйняття торгової марки.

Використання фонового супроводу – це оригінально і ефективно.