+380 (50) 692-99-99
Технологія

Аудіореклама в торговельних центрах: сучасний тренд в світі реклами

Аудіореклама в гіпермаркетах і торговельних центрах забезпечує велику кількість контактів з цільовою аудиторією завдяки високій прохідності таких торговельних об’єктів. За допомогою коротких аудіороликів, трансльованих по внутрішньому радіо, можна проінформувати відвідувачів про акції, розпродажі, знижки, нові надходження. Крім того, аудіореклама в торговельних центрах може виконувати навігаційну функцію, допомагаючи відвідувачам зорієнтуватися і знайти потрібний магазин.

Як відомо, в 70% випадків рішення про придбання того чи іншого продукту споживачі приймають в місцях продажів. Аудіореклама, яка лунає безпосередньо в точках продажів, дозволяє управляти попитом на конкретні товари і сприяє зростанню продажів. Крім того, звукова реклама в торговельному центрі має певні переваги: вона забезпечує чудове охоплення цільової аудиторії і при цьому обходиться набагато дешевше, ніж, наприклад, реклама на радіо або відеореклама. Однак важливо враховувати, що більшість зон торговельного комплексу, як правило, відрізняються підвищеним рівнем шуму, тому немає сенсу наповнювати аудіоролик звуковими спецефектами, які тільки ускладнять його сприйняття. У ТЦ і ТРК рекомендується використовувати звичайні інформаційні аудіоролики або максимально прості іміджеві, що містять конкретну та зрозумілу думку або пропозицію.

Аудіореклама в торговельнихоб’єктах: плюси та мінуси

До найбільш важливих переваг аудіореклами в гіпермаркетах і торговельних комплексах можна віднести наступні:

  • висока ймовірність налагодження контакту зі споживачем, підвищена частота та періодичність контактів;
  • скорочення інтервалу часу від прослуховування рекламного повідомлення до прийняття остаточного рішення;
  • своєчасний вплив на споживача, готового тут і зараз здійснювати покупки, вплив на його вибір в місці продажів;
  • позитивне ставлення споживачів до такої реклами: як правило, вона сприймається як джерело корисної інформації і не викликає відторгнення;
  • можливість транслювати рекламу в потрібний час, у всій мережі або тільки в окремих точках;
  • підтримка рішення покупця і його позитивного ставлення до покупки;
  • вплив на аудиторію торговельних центрів, яка відрізняється підвищеною купівельною активністю та високим рівнем доходів;
  • оперативне інформування про актуальні акції, знижки, спеціальні пропозиції та ін.

Недоліком аудіореклами є стислість і миттєвість її дії: вона впливає на споживача в даний момент часу, і якщо під час трансляції відвідувач відволікся, наприклад, на телефонну розмову, то контакту не відбудеться. Однак компенсувати цей недолік досить просто: слід лише забезпечити достатню кількість виходів аудиоролика (як правило, 2-4 виходи на годину).

Основні  функції аудіореклами в торговельних центрах

Аудіореклама є багатофункціональним інструментом просування в місцях продажів. Аудіоповідомлення можуть використовуватися з метою інформування відвідувачів про акції, знижки, розпродажі та ін., тобто виконувати інформаційну функцію, а також з метою підвищення ефекту присутності бренду в рекламному середовищі торговельного центру (іміджева функція).

Іміджеву функцію виконують аудіоролики, мета яких – формувати позитивне уявлення про рекламований продукт і бренд в цілому, підвищувати довіру до бренду і лояльність споживачів. Інформаційну функцію виконують аудіоповідомлення про акції, спеціальні пропозиції, новинки та ін. Вони покликані звернути увагу споживачів на конкретний продукт і тим самим підвищити продажі.

Якому аудіоролику віддати перевагу – інформаційному або іміджевому – залежить від специфіки товару, однак більш ефективним є комплексний підхід, тим більше що чудова реклама, як правило, виконує обидві зазначені функції.

Програма для аудіореклами в гіпермаркеті

Раніше аудіореклама в торговельних центрах і гіпермаркетах застосовувалася як додатковий інструмент при проведенні різних акцій. Її подальший розвиток в якості самостійного виду реклами обумовлено перш за все впровадженням сучасних цифрових технологій, що забезпечують автоматичну трансляцію аудіоконтенту.

Програми, які використовуються для трансляції аудіореклами, дозволяють формувати акустичний фон в торговельній залі та  керувати ним. Таке ПЗ здійснює вибір і відтворення звукового контенту на основі аналізу цільової аудиторії, що проводиться в режимі реального часу. Програма для аудіореклами на базі технології штучного інтелекту здатна визначати біометричні характеристики та трафік відвідувачів, аналізувати конверсію, систематизувати дані, вибудовувати графік відвідуваності. Використовуючи отриману інформацію, можна підвищити конверсію в торговельному об’єкті, продовжити час перебування покупців в ньому, збільшити середній чек.

Впровадження спеціалізованого ПЗ для трансляції забезпечує таргетинг рекламних повідомлень, а значить, підвищує ефективність реклами. Крім того, використання програми дозволить залучити більше відвідувачів до торговельного об’єкта, збільшити їх лояльність і, відповідно, підвищити рівень доходів торговельного центру.