+380 (50) 692-99-99
Технологія

Підвищення лояльності клієнтів

Правильний маркетинг дозволяє не тільки залучити клієнта, а й утримати його. Тому компанії, які зацікавлені в збільшенні доходу і стабільному зростанні, не шкодують грошей на послуги хороших маркетологів. Однією з умов успішного розвитку бізнесу можна назвати підвищення лояльності клієнтів і персоналу.

Для початку зупинимося на другому пункті і пояснимо, що ми маємо на увазі. Великі компанії, особливо, американські, всіляко підтримують корпоративну культуру. Належність до однієї команди, віра в те, що фірма виробляє найкращі товари і послуги, відповідальне ставлення до роботи – все це дозволяє не тільки підвищити продуктивність праці, але і залучити нових клієнтів. Однак завдання цієї статті – розповісти, як підвищити лояльність клієнтів.

Кілька простих способів підвищити лояльність

По суті, «життя» будь-якої фірми, компанії або фабрики можна умовно розділити на два етапи. На першому організація завойовує своє місце на ринку і показує споживачеві, на що здатна. На другому етапі завдання компанії – утримати клієнтів, перевести їх в розряд постійних і, по можливості, залучити нових.

Варто розуміти, що успішна маркетинг-кампанія неможлива, якщо ви не розумієте, чому споживач повинен вибрати саме продукт вашої компанії. Ваша прерогатива – точно визначити, чим ви можете допомогти потенційному клієнтові. І розповісти йому про це. Для цього вам варто скористатися порадами, описаними нижче:

  • Регулярно проводьте розсилку. Перш за все, вам необхідно створити базу адрес електронної пошти клієнтів, щоб регулярно інформувати споживача про послуги компанії, акції та спеціальні пропозиції. Щоб ваші листи автоматично не рушали в кошик, важливо не просто описати послугу, але зробити це цікаво і красиво. Зробіть так, щоб клієнт чекав ваших листів: цікавтеся його думкою, пропонуйте знижки – словом, дійте! І найміть тямущого копірайтера.
  • Підвищуйте якість послуг. Задоволений клієнт обов’язково скористається послугами вашої компанії знову. І приведе з собою друга. Щоб підвищити рівень сервісу, потрібно проводити маркетингові дослідження і з’ясовувати, чим споживач задоволений, а що хотів би змінити.
  • «Халяву» люблять не тільки студенти: пропонуйте знижки і бонуси. Якщо є можливість отримати щось безкоштовно або за низькою ціною, ви неодмінно цим скористаєтеся, чи не так? Розпродаж, акція або спеціальна пропозиція – це ідеальний спосіб залучити клієнта і збільшити дохід. Розсилка вам на допомогу.

Що стосується лояльності всередині компанії, то ефективними методами тут можна вважати премії, регулярні корпоративи і всілякі заохочення у вигляді подарунків на день народження. Також непогані результати дають тренінги щодо поліпшення відносин всередині колективу.

Безумовно, ефективним інструментом збільшення лояльності є технології, що залучають не тільки розум, але і підсвідомість, зокрема, аудіо маркетинг. Відвідувачі навряд чи скажуть, що приходять до Вас через музику, але, самі того не підозрюючи, будуть відчувати підйом настрою і відчувати комфорт, відвідуючи ваш бренд. Тому вони будуть приходити до Вас частіше.