Використання Digital Signage в якості інструменту комунікацій
Незалежно від величини і сфери бізнесу якісна взаємодія з персоналом безпосередньо впливає на результат діяльності підприємства. У даній статті буде розказано про найпопулярніші інструменти впливу на персонал, а також розкрито зміст застосування системи Digital Signage при комунікації з командою компанії.
Що собою являє план внутрішніх комунікацій?
План внутрішніх комунікацій являє собою сукупність способів, що сприяють співробітникам досягти певних цілей. В даний час комунікації в організаціях змінюються згідно з відношенням персоналу до роботи і інтенсивним впровадженням сучасних технологій.
Класифікація каналів згідно популярності
У число найбільш важливих елементів внутрішніх взаємодій входить просування інструментів роботи з співробітниками. Далі розглянемо найбільш значущі канали комунікації в компанії:
- На провідній позиції знаходиться E-Mail з 99% популярності. Канал може легко стати нікчемним, якщо наповнити його зайвими повідомленнями;
- Наступними інструментами є особисті зустрічі з 96%, які лежать в основі будь-якої організації;
- Інтранет з 90% популярності – важливий інструмент для використання даних і ресурсів усередині фірми;
- На підставі дослідження, проведеного в 2014 році, соціальні мережі залишаються інструментом внутрішніх рішень для 85% корпорацій;
- Інформація, оформлена на стінах офісу, використовується 80% фірм для впливу на співробітників;
- Велика частина компаній підключає в якості внутрішньої комунікації такі програми, як Yammer або SaleseforceChatter.
Сильні сторони програм Digital Signage
Більше половини фахівців, що займаються комунікаціями, застосовують на практиці Digital Signage. Як розповів досвідчений практик з внутрішніх комунікацій Ш. Хольтц, якщо організувати правильне застосування Digital Signage, то ця система покаже вражаючі результати.
Менеджери повинні більше використовувати інструмент Digital Signage і впроваджувати нові опції цієї системи.
Ось ключові особливості застосування Digital Signage в корпоративних відносинах:
- Розвивайте у співробітників спрямованість на клієнтів, більше приділяйте уваги повідомленнями клієнтів.
- Прагніть до того, щоб співробітники взаємодіяли з вами через системи Digital Signage.
- Підвищуйте інформаційну прозорість для кожного співробітника команди. Більше робіть заохочень і подяк для своїх співробітників.
Повідомляйте персоналу актуальну інформацію про конкурентів в сфері діяльності. Залучайте в процес працівників, які не мають інтернет-зв’язку.
На закінчення можна сказати, що при грамотній розстановці пристроїв Digital Signage і їх правильного налаштування, цей інструмент стане потужним засобом відносин з персоналом.